Notarų programinė įranga
Praktiški įrankiai notarų biuro susitikimų valdymui. Mobilioji programėlė internetinėms registracijoms.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinės notarų susitikimų sistema
Vertinkite EasyWeek programėlės patogumą notaro biurui. Internetiniai susitikimų užsakymai, patogus kalendorius ir personalo darbo grafikas.
Visi mūsų puslapio turinys ir funkcijos yra pateikiami Lietuvos kalba, kad užtikrintume sklandų ir efektyvų naudojimąsi.
Leiskite mums padėti jums rasti tinkamiausią notarą savo poreikiams. Mūsų paieškos sistema leidžia filtruoti notarus pagal jų specializaciją, vietą ir kitas savybes.
Galimybė užsiregistruoti paslaugoms tiesiogiai per mūsų platformą, sutaupant laiką ir patogumą.
Peržiūrėkite notarų paslaugų kainas prieš rezervuodamiesi, kad galėtumėte lengvai palyginti ir pasirinkti geriausią variantą.
Perskaitykite klientų atsiliepimus apie notarus ir jų paslaugas, kad galėtumėte priimti geriausią sprendimą.
Mūsų platforma yra patikima ir saugi, suteikianti jums ramybę, kad jūsų informacija bus saugoma.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano notaro verslui?
„EasyWeek“ gali padėti valdyti jūsų susitikimus, automatizuoti darbo procesus ir suteikti jūsų klientams supaprastintą užsakymų pateikimo procesą. Be to, ji siūlo skaitmeninę platformą įrašų laikymui, mažinant rankinės klaidos tikimybę.
Ar galiu pritaikyti savo užsakymų tvarkaraštį pagal savo darbo valandas?
Taip, „EasyWeek“ leidžia jums pritaikyti savo užsakymų tvarkaraštį pagal savo darbo valandas. Taip klientai gali užsisakyti vizitus tik nurodytu laiku.
Ar yra riba, kiek susitikimų per dieną galiu nustatyti?
Ne, su „EasyWeek“ nėra jokio susitikimų per dieną limito. Sistema yra suprojektuota tvarkyti tiek susitikimų, kiek jūsų verslas gali atlikti.
Ar galiu integruoti EasyWeek su savo esama svetaine?
Taip, EasyWeek gali būti lengvai integruotas su jūsų esama svetaine. Tokiu būdu klientai gali užsakyti paslaugas tiesiai iš jūsų svetainės, tai palengvina procesą jiems ir padaro efektyvesnį jums.
Kaip „EasyWeek“ tvarko klientų duomenis ir ar tai saugu?
„EasyWeek“ labai rimtai vertina duomenų apsaugą. Visi klientų duomenys yra užšifruoti ir saugomi saugiuose serveriuose. Mes visiškai atitinkame GDPR reikalavimus ir esame įsipareigoję apsaugoti Jūsų klientų privatumą.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.