Programinė įranga krovinių pervežimo įmonėms
Patogūs CRM įrankiai, sukurti optimizuoti krovinių pervežimo planavimą ir koordinavimą. Programa internetiniams užsakymams.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internete perkeltojų paslaugoms užsisakyti
Vertinkite EasyWeek programėlės patogumą perkeltuvės įmonei. Užsakymas internetu, patogus kalendorius ir personalo tvarkaraštis. Be pertvarų ir rutinos.
Klientai gali lengvai ir greitai užsisakyti perkėlimo paslaugas tiesiai per mūsų platformą
Klientai gali matyti išsamias paslaugų kainas, įskaitant visus mokesčius ir rinkliavas
Klientai gali pasirinkti perkėlimo komandą pagal jų vertinimus, atsiliepimus ir patirtį
Klientai gali tiesiogiai bendrauti su perkėlimo komanda per mūsų platformą
Klientai gali stebėti savo perkėlimo procesą realiu laiku
Mūsų platforma užtikrina saugius ir patogius mokėjimus už paslaugas
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti optimizuoti mano perkėlimo verslą?
„EasyWeek“ internetinės rezervacijos platforma gali automatizuoti jūsų susitikimų užsakymus, valdyti jūsų inventorių ir padėti sekti jūsų užsakymus realiu laiku. Tai taip pat gali efektyviai valdyti jūsų tvarkaraščius, taip patobulinant jūsų verslo operacijas.
Kaip „EasyWeek“ tvarko mano perkeliamųjų verslo rezervacijas?
„EasyWeek“ leidžia jūsų klientams rezervuoti susitikimus tiesiai iš jūsų svetainės ar per „EasyWeek“ platformą. Galite tvarkyti visas rezervacijas iš vienos informacijos valdymo plokštės, priimti arba atmetti susitikimus, o netgi, jei reikia, juos perkelti.
Ar „EasyWeek“ gali padėti valdyti mano perkėlimo įrangos inventorių?
Taip, „EasyWeek“ gali padėti jums valdyti savo inventorių. Galite išvardinti visus savo daiktus ar objektus, stebėti jų prieinamumą ir kontroliuoti jų būseną.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti valdyti mano personalo darbo grafikus?
„EasyWeek“ teikia platformą, kurioje galite stebėti savo personalo darbo grafikus, paskirstyti užduotis ir valdyti jų prieinamumą. Tai padaro lengva užtikrinti, kad jūsų personalas visada būtų prieinamas, kad atitiktų jūsų verslo poreikius.
Ar „EasyWeek“ suderinama su mobiliaisiais įrenginiais?
Taip, „EasyWeek“ yra sukurtas būti patogus naudoti su mobiliaisiais įrenginiais. Tai reiškia, kad jūs ir jūsų klientai galite naudotis platforma iš bet kurio įrenginio, ar tai būtų išmanusis telefonas, planšetė ar stalinis kompiuteris.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.