Programinė įranga medicinos centrams
Praktiniai įrankiai efektyviam pacientų priėmimui ir tvarkaraščių sudarymui medicinos versle.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinė rezervacija poliklinikoje
Įvertinkite EasyWeek programėlės patogumą poliklinikoje. Internetinė rezervacija, patogus kalendorius ir specialisto tvarkaraštis. Be pertvarų ir rutinos.
Leiskite pacientams lengvai užsiregistruoti sveikatos paslaugoms per mūsų platformą.
Suteikia galimybę lengvai peržiūrėti ir tvarkyti pacientų medicinines istorijas.
Leiskite gydymo įstaigai lengvai tvarkyti ir keisti siūlomas paslaugas.
Pacientai gali tiesiogiai peržiūrėti ir užsakyti laisvus vizitų laikotarpius iš bet kurios vietos.
Automatinės SMS ar el. pašto žinutės, primenantys apie artėjančius vizitus.
Gebėjimas organizuoti ir valdyti sveikatos priežiūros mokymus ir seminarus per platformą.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano sveikatos priežiūros verslui su užsakymų ir susitikimų valdymu?
„EasyWeek“ yra sukurtas supaprastinti ir automatizuoti jūsų užsakymų ir susitikimų valdymo procesą. Mūsų platforma suteikia lengvai naudojamą sąsają, kurioje jūsų pacientai gali užsakyti paslaugas per kelis paspaudimus, 24/7. Taip pat jis leidžia jums efektyviai valdyti savo darbotvarkę, personalą ir išteklius, sumažinant per daug užsakymų ar dvigubų užsakymų riziką.
Ar EasyWeek atitinka HIPAA reikalavimus?
Nors EasyWeek rimtai vertina duomenų saugumą ir yra įgyvendinęs daugybę priemonių vartotojų informacijos apsaugai, rekomenduojame kiekvienam verslui patikrinti bet kokius būtinus atitikties reikalavimus pagal jų specifinius poreikius.
Ar galiu pritaikyti užsakymo procesą pagal savo sveikatos priežiūros verslo poreikius?
Taip, „EasyWeek“ platforma gali būti pritaikoma atsižvelgiant į jūsų specifinius verslo poreikius. Galite nustatyti savo darbo valandas, pertraukų laikus, teikiamas paslaugas ir net pritaikyti užsakymo formą, kad gautumėte reikiamą informaciją iš savo pacientų.
Ar EasyWeek gali siųsti priminimus pacientams apie jų vizitus?
Taip, EasyWeek siūlo automatinius priminimus per el. paštą ir SMS. Ši funkcija padeda sumažinti situacijas, kai pacientai neatvyksta į vizitus, ir leidžia jiems iš anksto patvirtinti arba perkelti vizitus.
Ar keli darbuotojai gali naudotis sistema?
Absoliučiai! „EasyWeek“ leidžia pridėti keliems darbuotojams ir suteikti jiems įvairius vaidmenis bei prieigos lygmenis. Taip visi jūsų komandos nariai gali valdyti savo tvarkaraščius nepriklausomai, o jūs išlaikote visą kontrolę.
Išbandykite „EasyWeek“ savo įmonės efektyviam valdymui. Mūsų pagalba visada pasiekiama: 7 dienas per savaitę, nemokamai bet kokiu tarifu.