Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinė rezervacija vestuvių parduotuvėje
Vertinkite Easyweek programėlės patogumą vestuvių parduotuvėje. Internetinė rezervacija, patogus kalendorius ir tvarkaraščio valdymas.
Greita ir efektyvi vestuvių salonų paieška visoje Lietuvoje pagal jūsų pasirinkimus ir pageidavimus.
Realus laiko kalendorius, leidžiantis lengvai peržiūrėti ir užrezervuoti laisvas datos jūsų norimame salone.
Galimybė peržiūrėti ankstesnių klientų atsiliepimus apie salonus ir paslaugas, kad galėtumėte priimti informuotą sprendimą.
Vizualus salonų pristatymas - galimybė peržiūrėti salono interjerą, drabužius ir jų detalių nuotraukas.
Išsamus vestuvių salonų paslaugų ir kainų sąrašas, kad galėtumėte lengvai planuoti savo biudžetą.
Galimybė lengvai užsakyti konsultaciją su salonų specialistais tiesiogiai per mūsų platformą.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kokias funkcijas „EasyWeek“ siūlo vestuvių salonams?
„EasyWeek“ siūlo funkcijas, specialiai pritaikytas vestuvių salonams. Tai apima internetinę užsakymų registraciją, klientų valdymą, personalo valdymą, inventoriaus valdymą ir ataskaitas. Galite valdyti susitikimus, stebėti savo inventorių ir gauti informaciją apie savo verslo našumą, viskas - vienoje vietoje.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti efektyviai valdyti mano vestuvių saloną?
„EasyWeek“ leidžia automatizuoti užsakymų priėmimo procesą, taip sumažinant laiko, praleisto administruojant, kiekį. Platforma taip pat suteikia įrankius darbuotojų ir inventorizacijos valdymui, padedant stebėti jūsų išteklius ir užtikrinant sklandų darbą.
Ar galiu valdyti kelis vestuvių salonus iš vienos paskyros?
Taip, su „EasyWeek“ galite valdyti kelis salonus iš vienos paskyros. Tai palengvina visų jūsų operacijų apžvalgą ir užtikrina sklandų veikimą.
Ar mano duomenys saugūs su „EasyWeek“?
Absoliučiai, „EasyWeek“ labai rimtai žiūri į duomenų saugumą. Visi jūsų duomenys yra saugomi saugiuose serveriuose ir apsaugoti naudojant naujausią šifravimo technologiją.
Kaip lengva nustatyti EasyWeek savo vestuvių salonui?
Nustatyti EasyWeek yra lengva ir paprasta. Tiesiog užsiregistruokite, pridėkite savo salonų informaciją, personalą ir paslaugas, ir jūs jau galite pradėti priimti užsakymus internetu. Jei jums reikia pagalbos, mūsų pagalbos komanda visada yra pasirengusi jums padėti.
Išbandykite „EasyWeek“ savo įmonės efektyviam valdymui. Mūsų pagalba visada pasiekiama: 7 dienas per savaitę, nemokamai bet kokiu tarifu.