Programinė įranga nekilnojamojo turto biurams
Patogus sistema susitikimų suderinimui nekilnojamojo turto biure. Programa internetiniams užsakymams ir CRM verslo optimizavimui.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinės registracijos nekilnojamojo turto agentūrai
Įvertinkite „EasyWeek“ programėlės patogumą nekilnojamojo turto agentūrai. Internetinės registracijos, patogus kalendorius ir specialistų tvarkaraštis. Nėra sutapimų ir rutinos.
Galimybė rasti ir peržiūrėti nekilnojamąjį turtą pagal įvairius kriterijus (pvz., vieta, kaina, plotas).
Galimybė įkelti naujus nekilnojamojo turto skelbimus su visomis reikalingomis detalėmis ir nuotraukomis.
Galimybė peržiūrėti nekilnojamąjį turtą virtualiai, suteikiant klientams realaus apsilankymo patirtį.
Galimybė rezervuoti nekilnojamąjį turtą ar susitikimą su agentu tiesiogiai per platformą.
Galimybė peržiūrėti ir palikti atsiliepimus apie nekilnojamąjį turtą ir agentus.
Palaikomas lietuvių kalba, taip pat ir kitos kalbos, siekiant patenkinti įvairių klientų poreikius.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti nekilnojamojo turto agentūrai?
„EasyWeek“ gali padėti nekilnojamojo turto agentūrai teikdama efektyvią ir automatizuotą būsto peržiūrų užsakymo sistemą. Tai padaro procesą patogesnį tiek agentūrai, tiek jų klientams, taupo laiką ir sumažina planavimo klaidas.
Kokio tipo užsakymus galima valdyti per EasyWeek?
EasyWeek yra universali ir gali valdyti įvairaus tipo užsakymus, įskaitant nekilnojamojo turto peržiūras, konsultacijas, susitikimus su nekilnojamojo turto agentais ir bet kokią kitą jūsų agentūros siūlomą paslaugą.
Ar „EasyWeek“ gali būti integruotas į mano esamą svetainę?
Taip, „EasyWeek“ gali būti be sutrikimų integruotas į jūsų esamą svetainę. Galite lengvai pridėti mygtuką 'Užsisakyti dabar' į savo svetainę, leidžiantį klientams tiesiogiai sudaryti susitikimus.
Ar galiu pritaikyti EasyWeek užsakymo procesą?
Be abejo. EasyWeek platforma yra pritaikoma, leidžianti jums nustatyti galimus užsakymo laikus, susitikimų trukmę, o netgi personalizuoti užsakymo formą, kad gautumėte konkrečią informaciją iš savo klientų.
Ar EasyWeek tinka valdyti keletą nekilnojamojo turto ir agentų?
Taip, EasyWeek sukurtas valdyti įvairaus dydžio verslams. Galite valdyti keletą nekilnojamojo turto ir agentų, kiekvienas su savo tvarkaraščiu ir prieinamumu. Tai padaro lengva stebėti visus susitikimus vienoje vietoje.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.