Paslaugų centro valdymo programinė įranga
Viskas viename sprendime, skirtame efektyviam valdymui ir paslaugų užsakymui jūsų paslaugų centre.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinės rezervacijos paslaugų centre
Vertinkite EasyWeek sistemos patogumą paslaugų centre. Internetinės rezervacijos, patogus kalendorius ir meistrų tvarkaraštis.
Užsakymų priėmimas ir aptarnavimas 24/7
Automatinis užsakymų klasifikavimas pagal jų sritį
Realus laiko atnaujinimas, kai tik atsiranda nauji užsakymai ar pasikeičia seni
Integruotas kalendorius patogiam darbo planavimui
Automatinis klientų aptarnavimas ir jų informavimas apie būsimus darbus
Automatinis ataskaitų generavimas apie atliktus darbus
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip EasyWeek gali padėti mano paslaugų centrui?
EasyWeek gali padėti jūsų paslaugų centrui automatizuojant užsakymų procesą, leidžiant jūsų klientams patogiai internetu suderinti vizitus ar rezervuoti prekes. Tai gali padėti efektyviau valdyti jūsų veiklą, sumažinti klaidas užsakymuose ir atleisti jūsų personalą, kad jis galėtų sutelkti dėmesį į kitas užduotis.
Ar „EasyWeek“ tinka visų dydžių verslui?
Absoliučiai! Nesvarbu, ar vadovaujate mažai vietos paslaugų centrui, ar dideliam prekybos tinklui, „EasyWeek“ yra sukurtas taip, kad galėtų pritaikyti ir patenkinti visų dydžių verslų poreikius.
Ar galiu integruoti „EasyWeek“ su mano esamomis sistemomis?
Taip, „EasyWeek“ sukurtas taip, kad be problemų integruotųsi į įvairias populiarias verslo programinės įrangos sistemas. Jei turite konkrečių integracijos reikalavimų, prašome susisiekti su mūsų pagalbos komanda dėl pagalbos.
Ką daryti, jei man reikia pagalbos naudojantis „EasyWeek“ ar jį nustatant?
Mes siūlome išsamų palaikymą ir mokymus visiems „EasyWeek“ vartotojams. Mūsų komanda visada pasirengusi jums padėti su nustatymais, gedimų šalinimu ar bet kokiais klausimais, kuriuos turite.
Kaip „EasyWeek“ tvarko klientų duomenis?
„EasyWeek“ labai rimtai žiūri į duomenų apsaugą. Mes laikomės visų taikomų duomenų apsaugos įstatymų ir turime griežtas saugumo priemones, užtikrinančias, kad jūsų klientų duomenys saugomi saugiai.
Išbandykite „EasyWeek“ savo įmonės efektyviam valdymui. Mūsų pagalba visada pasiekiama: 7 dienas per savaitę, nemokamai bet kokiu tarifu.