Bendradarbiavimo Erdvių Rezervavimo Programa
Patikima CRM sistema biuro ir erdvių nuomos automatizavimui ir valdymui bendradarbiavimo erdvėse. Programa internetiniams užsakymams.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internete bendradarbiavimo erdvių užsakymui
Optimizuokite savo bendradarbiavimo erdvę nuomai naudodamiesi „EasyWeek“ programėle, kuri suteikia verslininkams ir laisvai samdomiems darbuotojams galimybę užsisakyti darbo vietą internetu.
Leiskite klientams rezervuoti darbo vietas jūsų bendradarbiavimo erdvėje tiesiai iš mūsų platformos.
Priimkite mokėjimus už rezervacijas tiesiai per mūsų platformą, taip palengvinant procesą tiek jums, tiek jūsų klientams.
Sekite ir valdykite savo klientų informaciją ir rezervacijas vienoje vietoje.
Siųskite automatiniai priminimai klientams apie būsimas rezervacijas, kad sumažintumėte nenuvykusių susitikimų skaičių.
Mūsų platforma palaiko daugybę kalbų, įskaitant lietuvių, todėl galite aptarnauti klientus iš įvairių šalių.
Praneškite savo klientams apie naujus paslaugų atnaujinimus ar kitas svarbias žinias tiesiai per mūsų platformą.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano bendradarbiavimo erdvei?
„EasyWeek“ gali padėti jūsų bendradarbiavimo erdvei teikdama intuityvią ir efektyvią rezervavimo sistemą. Platforma leidžia jūsų nariams realiu laiku rezervuoti stalus, kambarius ar bet kokius kitus išteklius, kuriuos siūlote. Taip pat ji automatizuoja rezervavimo procesą, mažina administracinius darbus ir leidžia jums sutelkti dėmesį į kitus verslo aspektus.
Ar galiu pritaikyti užsakymo procesą pagal savo bendradarbiavimo verslo poreikius?
Taip, „EasyWeek“ užsakymo sistema yra labai pritaikoma. Galite sukurti individualias užsakymo formas, nustatyti savo užsakymo taisykles, nustatyti užsakymų limitus ir daug daugiau. Galite pritaikyti platformą taip, kad ji puikiai atitiktų jūsų verslo modelį ir operacinius poreikius.
Ar „EasyWeek“ gali integruotis su mano esama interneto svetaine ar mobiliojo telefono programa?
Taip, „EasyWeek“ siūlo sklandaus integravimo galimybes su jūsų esama interneto svetaine ar mobiliojo telefono programa. Taip jūsų klientai gali užsisakyti tiesiai iš jūsų platformos, užtikrinant sklandų ir patogų vartotojo patirtį.
Ar galiu valdyti kelias vietas ar kambarius per EasyWeek?
Absoliučiai. EasyWeek skirta valdyti kelias vietas ar kambarius. Nesvarbu, ar turite kelis bendradarbiavimo erdves skirtingose vietose, ar daugybę kambarių vienoje vietoje, EasyWeek gali tai atlikti. Galite nustatyti kiekvieną vietą atskirai ir valdyti visas iš vienos, centralizuotos informacijos skydelio.
Kokios pagalbos EasyWeek teikia savo klientams?
EasyWeek teikia išsamią pagalbą savo klientams. Mes pateikiame detalų vartotojo vadovą, vaizdo pamokas ir specialią klientų aptarnavimo komandą, kuri padės jums nustatyti ir valdyti jūsų užsakymų sistemą. Mūsų tikslas - užtikrinti, kad turėtumėte geriausią patirtį naudojantis mūsų platforma.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.