Programinė įranga remonto dirbtuvėms
Naudingi įrankiai efektyviam klientų aptarnavimui ir užduočių sinchronizavimui remonto centre.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinė rezervacija servise
Įvertinkite EasyWeek programėlės patogumą servise. Internetinės rezervacijos, patogus kalendorius ir specialistų tvarkaraščiai. Nėra sutapimų ar rutininių darbų.
Leiskite klientams patogiai užsisakyti vizitus internetu bet kuriuo paros metu.
Automatiniai el. pašto ir SMS priminimai, kad klientai nepraleistų vizitų.
Gaukite klientų atsiliepimus apie jūsų paslaugas ir tobulėkite.
Valdykite darbuotojų tvarkaraščius ir užduotis vienoje vietoje.
Pateikite visą paslaugų ir kainų sąrašą, kad klientai galėtų lengvai rasti, ko ieško.
Leiskite klientams patogiai atsiskaityti už paslaugas internetu.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano remonto dirbtuvių verslui?
„EasyWeek“ siūlo patogią ir efektyvią internetinę rezervacijų platformą jūsų remonto dirbtuvėms. Tai leidžia jūsų klientams lengvai ir patogiai užsisakyti paslaugas ar rezervuoti prekes. Be to, tai automatizuoja jūsų operacijas, sutaupydamas jums laiko ir pastangų valdant užsakymus ir tvarkaraščius.
Ar galiu valdyti kelias remonto dirbtuves su „EasyWeek“?
Taip, galite valdyti kelias vietas su „EasyWeek“. Tai palengvina visų jūsų remonto dirbtuvių stebėjimą iš vienos centrinės sistemos.
Kaip EasyWeek tvarko atšaukimus ir perplanavimus?
„EasyWeek“ turi lankstų užsakymų sistemą, leidžiančią lengvai atšaukti ir perplanuoti vizitus. Tai gali tvarkyti tiek verslas, tiek klientas, priklausomai nuo jūsų nustatymų.
Ar galiu integruoti „EasyWeek“ su savo esamomis verslo sistemomis?
Taip, „EasyWeek“ gali būti integruotas su daugeliu populiarių verslo programinės įrangos sistemų. Tai padeda racionalizuoti jūsų operacijas ir užtikrina, kad visos jūsų sistemos veiktų efektyviai kartu.
Ar „EasyWeek“ saugus tvarkant mano verslo duomenis?
Taip, „EasyWeek“ rimtai vertina duomenų saugumą. Mes naudojame pažangias saugumo priemones, kad užtikrintume jūsų verslo ir klientų duomenų saugumą.
Naudokite visus mūsų produkto privalumus visiškai nemokamai ir be jokių apribojimų. Įvertinkite EasyWeek funkcionalumą, privalumus ir patogumą.