Programa Parodų Eriai
Patogus CRM sistema parodų erdvės ir parodų salės klientų duomenų bazei valdyti.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinė parodų salės rezervacija
Įvertinkite EasyWeek programėlės patogumą parodų salėje. Internetinė rezervacija, patogus kalendorius ir darbuotojų darbo tvarkaraštis. Be pertvarų ir rutinos.
Leidžia klientams peržiūrėti laisvas datas ir laikus jų pageidaujamoje parodoje
Klientai gali tiesiogiai rezervuoti laiką per platformą, sumažinant administravimo darbą
Klientai gali mokėti už savo rezervacijas tiesiogiai per platformą, sutaupant laiko ir supaprastinant procesą
Automatiniai el. laiškų ir SMS priminimai klientams prieš jų rezervaciją, kad sumažintumėte neplanuotų atšaukimų skaičių
Leidžia klientams palikti atsiliepimų apie jų patirtį, padidinant jūsų matomumą ir patikimumą
Pateikia išsamius ataskaitas apie jūsų parodų veiklą, padedant jums priimti pagrįstus sprendimus
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano parodų salės verslui?
„EasyWeek“ yra internetinė užsakymų platforma, kuri gali padėti jūsų parodų salės verslui efektyviai tvarkyti susitikimus ir užsakymus. Ji leidžia jūsų klientams užsakyti laisvus daiktus ar suplanuoti susitikimus internetu, mažinant rankinį darbo krūvį ir gerinant klientų patirtį.
Ar galiu pritaikyti savo užsakymų sąsają su „EasyWeek“?
Taip, „EasyWeek“ leidžia jums pritaikyti užsakymų sąsają pagal jūsų prekės ženklo poreikius. Galite integruoti savo logotipą, pasirinkti spalvų schemą ir pritaikyti užsakymo formą taip, kad ji būtų suderinta su jūsų prekės ženklo identitetu.
Ar „EasyWeek“ gali valdyti kelias parodos salės vietas?
Taip, „EasyWeek“ gali valdyti kelias parodos salės vietas. Tai leidžia jums valdyti visas savo rezervacijas ir susitikimus iš vienos platformos, net jei tai skirtingos vietos.
Kaip EasyWeek užtikrina mano verslo informacijos ir klientų duomenų saugumą?
EasyWeek prioritetai yra duomenų saugumas. Visi duomenys yra užšifruoti ir saugiai saugomi. Mes laikomės visų būtinų teisinių ir etinių gairių, kad užtikrintume jūsų verslo informacijos ir klientų duomenų saugumą.
Ar galiu integruoti „EasyWeek“ su esama CRM sistema?
Taip, „EasyWeek“ galima integruoti su jūsų esama CRM sistema. Tai leidžia jums laikyti visą klientų informaciją ir užsakymų istoriją vienoje vietoje, padedant jums teikti geresnes paslaugas klientams.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.