Programinė įranga biuro centrams
Patikima sistema efektyviam biuro nuomos valdymui. Rezervacijų aplikacija ir kalendorius.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinės užsakymų sistema biuro centrams
Įvertinkite EasyWeek programėlės patogumą biuro centre. Internetinės užsakymai ir patogus prieinamumo kalendorius.
Skyrius, kuriame pateikiami atsakymai į dažniausiai užduodamus klientų klausimus
Interaktyvus 3D ofiso turas, leidžiantis potencialiems klientams pažinti patalpas
Sistema, leidžianti užsakyti ofiso paslaugas internetu
Kalendorius, kuriame galima matyti laisvas patalpas ir laikotarpius
Skyrius, kuriame galima peržiūrėti klientų atsiliepimus apie paslaugas ir patalpas
Skyrius, kuriame pateikiama visa kontaktinė informacija, įskaitant adresą, el. pašto adresą ir telefono numerį
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano biuro centrui su rezervacijomis?
„EasyWeek“ teikia platformą, leidžiančią biuro centrams lengvai valdyti susirinkimų salių, bendradarbiavimo erdvių ir kitų patalpų rezervacijas. Naudojantis mūsų platforma, galite automatizuoti rezervacijų procesą, realiu laiku stebėti rezervacijas ir sumažinti rankinį administracinį darbą.
Ar EasyWeek tinka įmonėms su keliais biurų adresais?
Taip, EasyWeek sukurtas tvarkyti užsakymus visų dydžių įmonėms, įskaitant tas, kurios turi kelias šakas. Galite valdyti visus savo užsakymus iš skirtingų vietų vienoje centralizuotoje sistemoje.
Ką daryti, jei man reikia perkelti ar atšaukti užsakymą?
„EasyWeek“ leidžia verslui lengvai perkelti ar atšaukti užsakymus. Jūs taip pat galite nustatyti savo atšaukimo politiką, įskaitant bet kokias vėlyvo atšaukimo mokestis.
Ar mano klientai gali užsisakyti tiesiogiai per „EasyWeek“?
Taip, jūsų klientai gali užsisakyti tiesiogiai per „EasyWeek“ platformą. Jie gali pasirinkti jiems tinkamiausią laiką, datą ir vietą, o jūs gausite pranešimą, kai bus atliktas užsakymas.
Kaip EasyWeek tvarko mokėjimų apdorojimą?
EasyWeek palaiko įvairius mokėjimo būdus. Jūsų klientai gali atsiskaityti už savo rezervacijas internetu naudodami kreditinę kortelę, arba galite pasirinkti priimti mokėjimus asmeniškai. Užtikriname, kad visos operacijos yra saugios ir jūsų duomenys yra apsaugoti.
Naudokite visus mūsų produkto privalumus visiškai nemokamai ir be jokių apribojimų. Įvertinkite EasyWeek funkcionalumą, privalumus ir patogumą.