Programinė įranga šventėms
Išsami sistema šventės salės ir renginių vietos nuomos valdymui.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinė švenčių salių rezervacijos sistema
Vertinkite EasyWeek programėlės patogumą švenčių salės rezervacijoms. Internetinės rezervacijos, kalendorius ir objekto prieinamumo tvarkaraštis.
Greitai ir lengvai peržiūrėkite visus savo renginius ir rezervacijas vienoje vietoje.
Automatiškai siųskite patvirtinimus, priminimus ir atšaukimus klientams el. paštu arba SMS žinute.
Priimkite mokėjimus iš karto per sistemą, tvarkykite sąskaitas ir stebėkite pardavimus realiu laiku.
Stebėkite klientų istoriją, renginių dalyvių sąrašus ir susisiekite su jais tiesiai per sistemą.
Leiskite klientams patogiai rezervuoti jūsų paslaugas bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos.
Gaukite išsamias ataskaitas apie pardavimus, populiariausius paslaugų paketus ir klientų elgseną.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ platforma naudinga mano banketo salės verslui?
„EasyWeek“ padeda supaprastinti ir automatizuoti rezervavimo procesą. Tai leidžia jūsų klientams rezervuoti salę, pasirinkti pageidaujamą datą ir laiką, bei atlikti mokėjimus internetu. Taip pat tai padeda jums efektyviai valdyti savo kalendorių, sumažinant dvigubo rezervavimo ar praleistų susitikimų tikimybę.
Ar galiu valdyti kelias banketo sales per EasyWeek?
Taip, EasyWeek leidžia jums valdyti kelias vietas iš vienos informacinės panelės. Tai ypač naudinga, jei jūsų verslas veikia skirtingose vietose.
Ar yra galimybė integruoti „EasyWeek“ į mano esamą svetainę?
Taip, „EasyWeek“ siūlo lengvai naudojamą valdiklį, kurį galima integruoti į jūsų esamą svetainę. Tai leidžia jūsų klientams tiesiogiai iš jūsų svetainės užsisakyti paslaugas.
Kaip „EasyWeek“ tvarko mokėjimus ir sąskaitas?
„EasyWeek“ palaiko įvairias mokėjimų sistemas, leidžiančias klientams atlikti mokėjimus tiesiogiai per platformą. Taip pat automatiškai generuoja sąskaitas, sutaupydama jūsų laiką ir mažindama klaidų skaičių.
Kokios rūšies klientų palaikymą siūlo EasyWeek?
EasyWeek siūlo 24/7 klientų palaikymą. Mūsų komanda visada pasirengusi jums padėti su bet kokiomis problemomis ar klausimais, susijusiais su platformos naudojimu.
Išbandykite „EasyWeek“ savo įmonės efektyviam valdymui. Mūsų pagalba visada pasiekiama: 7 dienas per savaitę, nemokamai bet kokiu tarifu.