Programinė įranga tatuiruotės studijai
Geriausias sprendimas nuolatinio makiažo salonui, laiko rezervavimui ir verslo plėtrai valdyti.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinės rezervacijos tatuiruočių parduotuvėje
Įvertinkite „EasyWeek“ programos funkcijas skirtas pastovaus makiažo studijai. Internetinė rezervacija, patogus kalendorius ir meistrų tvarkaraštis. Jokių dubliavimosi ir rutinos salonų valdymui.
Leiskite savo klientams lengvai naršyti per jūsų darbų galeriją, kad jie galėtų pamatyti jūsų įgūdžius ir stilių.
Klientai gali lengvai matyti, kada jūs turite laisvo laiko ir užrezervuoti sesiją tiesiai per platformą.
Klientai gali lengvai rasti visą informaciją apie paslaugas, kainas ir trukmę.
Leiskite savo klientams palikti atsiliepimus apie jūsų paslaugas ir patirtį.
Klientai gali saugiai mokėti už paslaugas tiesiai per platformą, naudodamiesi įvairiais mokėjimo būdais.
Automatiniai pranešimai ir priminimai apie būsimas rezervacijas padės mažinti klientų praleidimų skaičių.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kokios naudos naudojant „EasyWeek“ mano nuolatinio makiažo verslui?
„EasyWeek“ leidžia automatizuoti jūsų užsakymų procesą, palengvinant jūsų klientams susitarti dėl vizitų ir suteikiant jums daugiau laiko skirti savo paslaugoms. Galite tvarkyti savo darbotvarkę, stebėti savo atsargų būklę ir net siųsti automatinius priminimus savo klientams.
Kaip „EasyWeek“ padeda man valdyti savo atsargas?
„EasyWeek“ turi integruotą atsargų valdymo sistemą. Tai leidžia jums stebėti savo produktų ir reikmenų naudojimą, padedant numatyti, kada reikės užsisakyti. Tai taip pat gali padėti jums atpažinti produktų naudojimo tendencijas, kad galėtumėte atitinkamai koreguoti savo pirkimus.
Ar „EasyWeek“ gali tvarkyti kelias rezervacijas vienu metu mano nuolatinio makiažo verslui?
Taip, „EasyWeek“ gali tvarkyti kelias rezervacijas vienu metu. Tai ypač naudinga verslams kaip jūsų, kur galite turėti kelis klientus, užsirezervavusius skirtingas paslaugas tuo pačiu metu.
Ar galiu naudoti „EasyWeek“, kad siųsčiau priminimus savo klientams?
Taip, naudodamiesi „EasyWeek“, galite siųsti automatinius priminimus savo klientams. Tai gali padėti sumažinti atvejus, kai klientai neatvyksta arba atšaukia vizitą paskutinę minutę. Galite pritaikyti šiuos priminimus pagal savo verslo poreikius.
Ar galiu integruoti EasyWeek su savo egzistuojančia svetaine?
Taip, EasyWeek galima lengvai integruoti su jūsų esama svetaine. Tai leidžia jūsų klientams užsakyti paslaugas tiesiai iš jūsų svetainės, dar labiau palengvinant jiems užsakymo procesą.
Išbandykite „EasyWeek“ savo įmonės efektyviam valdymui. Mūsų pagalba visada pasiekiama: 7 dienas per savaitę, nemokamai bet kokiu tarifu.