Programinė įranga ortopedams
Geriausi valdymo įrankiai ortopedijos praktikai: rezervacijos, pacientų internetinės rezervacijos ir ortopedijos bei traumatologijos klinikos duomenų bazės priežiūra.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinių užsakymų valdymui ortopedijos klinikoje
Susipažinkite su „EasyWeek“ programėlės patogumu ortopedijos centre. Internetinių konsultacijų planavimas, patogus kalendorius ir ortopedų tvarkaraštis. Be perteklių ir rutinos.
Leiskite pacientams rezervuoti vizitus internetu bet kuriuo paros metu.
Valdykite pacientų sąrašą, vizitus ir užimtumą vienoje vietoje.
Automatiniai el. pašto ir SMS priminimai apie vizitus mažina neatvykimų skaičių.
Saugokite pacientų istorijas ir kitą svarbią informaciją saugioje ir patogioje vietoje.
Leiskite pacientams mokėti už paslaugas internetu rezervuojant vizitą.
Stebėkite ir valdykite pacientų atsiliepimus apie paslaugas ir specialistus.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali būti naudingas ortopedijos verslui?
„EasyWeek“ gali padėti ortopedijos verslui efektyviau tvarkyti rezervacijas, automatizuoti priminimus pacientams ir sumažinti nepasirodymų skaičių. Platforma taip pat siūlo galimybes valdyti darbuotojų tvarkaraščius ir peržiūrėti verslo veiklos ataskaitas.
Ar „EasyWeek“ atitinka HIPAA reikalavimus?
Taip, „EasyWeek“ užtikrina, kad visi jūsų pacientų duomenys yra saugūs ir atitinka visus būtinus privatumo reglamentus, įskaitant HIPAA.
Ar „EasyWeek“ gali būti integruota su mano esama EHR/EMR sistema?
„EasyWeek“ yra sukurtas taip, kad be problemų veiktų su dauguma populiarių EHR/EMR sistemų. Jei naudojate konkrečią sistemą, prašome susisiekti su mumis, kad patvirtintumėte suderinamumą.
Ar pacientai gali patys užsiregistruoti per EasyWeek?
Taip, vienas pagrindinių EasyWeek privalumų yra tai, kad jis leidžia Jūsų pacientams patiems užsiregistruoti jų patogiu laiku, taip mažindamas administracinio personalo darbo krūvį.
Ar galiu pritaikyti užsakymų procesą pagal savo ortopedijos verslo poreikius?
Be abejo! „EasyWeek“ yra sukurta taip, kad būtų lanksti ir pritaikoma pagal jūsų ortopedijos verslo unikalius poreikius. Galite nustatyti savo užsakymų taisykles, prieinamumą ir sukurti individualias užsakymų formas.
Išbandykite „EasyWeek“ savo įmonės efektyviam valdymui. Mūsų pagalba visada pasiekiama: 7 dienas per savaitę, nemokamai bet kokiu tarifu.