Programinė įranga oftalmologams
Geriausia internetinė registracijos ir valdymo sistema oftalmologijos klinikai: optometrų tvarkaraštis ir pacientų duomenų bazė.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetiniams susitikimams akių klinikoje
Vertinkite EasyWeek programėlės patogumą akių ligų centre. Internetiniai susitikimai, patogus kalendorius ir gydytojo darbotvarkė. Nėra sutapimų ir administracinių rutinų.
Leiskite klientams patogiai užsakyti akių egzaminus internete per mūsų platformą
Privalomų ir rekomenduojamų akinių rėmelių ir lęšių katalogas
Saugus ir patikimas mokėjimo procesas, integruotas tiesiai į jūsų svetainę
Automatizuoti el. pašto ir SMS priminimai klientams apie būsimus akių tyrimus
Leiskite klientams palikti atsiliepimus apie jūsų paslaugas ir peržiūrėti kitų klientų atsiliepimus
Patogus ir lankstus akių tyrimų laikotarpių ir laisvų vietų kalendoriaus valdymas
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano optiko verslui?
„EasyWeek“ gali automatizuoti ir supaprastinti jūsų užsakymus, mažinti nepasirodymų skaičių su automatizuotais priminimais ir suteikti platformą, kurioje jūsų klientai gali užsisakyti vizitą bet kuriuo metu ir bet kur. Be to, tai gali padėti jums valdyti akinių ir kitų produktų atsargas.
Ar platforma lengvai integruojasi su mano esama sistema?
Taip, „EasyWeek“ yra sukurtas lengvai integruotis su esamomis sistemomis. Jei susidursite su sunkumais, mūsų palaikymo komanda visada pasirengusi jums padėti.
Ar mano klientai gali užsakyti vizitus internetu su „EasyWeek“?
Taip, „EasyWeek“ leidžia jūsų klientams užsakyti vizitus internetu 24/7, suteikdama jiems lankstumą užsakyti savo patogiu laiku ir sumažindama jūsų administracinį darbą.
Ar EasyWeek siunčia priminimus mano klientams prieš jų susitikimus?
Taip, EasyWeek automatiškai siunčia priminimus jūsų klientams prieš jų susitikimus, sumažindamas neprisijungusių klientų tikimybę.
Ar galiu valdyti savo akinių ir kitų produktų atsargas naudodamasis „EasyWeek“?
Taip, „EasyWeek“ platforma turi atsargų valdymo funkciją, leidžiančią stebėti jūsų atsargų lygį ir efektyviai tvarkyti jūsų produktų pasiūlą.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.