Programinė įranga laboratorijoms
Optimali sistema, skirta internetiniam laiko rezervavimui ir procedūrų planavimui laboratorijos tyrimų centre valdyti.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinės laboratorijos laiko rezervacijoms
Susipažinkite su EasyWeek programos patogumu laboratorijos tyrimų centre. Internetinės laiko rezervacijos, patogus kalendorius ir gydytojo darbo tvarkaraštis. Be pertvarų ir rutinos.
Suteikia galimybę lengvai tvarkyti ir peržiūrėti visų laboratorijos rezervacijų kalendorių.
Suteikia galimybę klientams peržiūrėti ir pasirinkti iš įvairių laboratorijos siūlomų tyrimų.
Suteikia galimybę klientams atlikti mokėjimus už tyrimus tiesiogiai per platformą.
Galimybė pateikti specialius pasiūlymus ir nuolaidas, kurios bus rodomos platformoje.
Automatiniai el. pašto arba SMS priminimai apie artėjančias rezervacijas, padėsiantys klientams laiku atvykti į laboratoriją.
Leidžia klientams palikti atsiliepimus apie savo patirtį, tokiu būdu padedant tobulinti laboratorijos paslaugas.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kodėl laboratorija turėtų pasirinkti internetinę užsakymo platformą, tokia kaip EasyWeek?
EasyWeek supaprastina užsakymų priėmimo procesą, pašalina dvigubo rezervavimo galimybę ir suteikia patogų būdą stebėti susitikimus bei įrangos naudojimą. Be to, tai yra patogus būdas klientams užsisakyti paslaugas, užtikrinant sklandų ir efektyvų jūsų laboratorijos veikimą.
Ar „EasyWeek“ tinka laboratorijos įrangos užsakymui?
Taip, „EasyWeek“ yra sukurtas tiek paslaugų, tiek daiktų užsakymui tvarkyti. Galite lengvai išvardinti visą laboratorijos įrangą, kurią galima užsakyti, nurodyti laisvus laikotarpius ir efektyviai tvarkyti užsakymus.
Kaip „EasyWeek“ padeda valdyti laboratorijos vizitus?
„EasyWeek“ suteikia intuityvų kalendoriaus vaizdą su visais vizitais, leidžia lengvai perkelti susitikimus ir automatiškai siunčia priminimus klientams. Tai padeda sumažinti atvejus, kai klientai nepasirodo nustatytu laiku, ir padidina Jūsų laboratorijos efektyvumą.
Ar „EasyWeek“ gali būti integruotas su mūsų esamomis valdymo sistemomis?
„EasyWeek“ gali būti integruotas su įvairiomis populiariomis verslo valdymo ir apmokėjimo sistemomis. Jei jums reikia specifinės integracijos, galite kreiptis į mūsų pagalbos komandą.
Ar „EasyWeek“ saugus klientų informacijos saugojimui?
Absoliučiai. „EasyWeek“ sukurtas naudojant naujausias saugumo priemones, kad užtikrintų visų duomenų, įskaitant klientų informaciją, saugų saugojimą. Mes visiškai laikomės BDAR ir kitų duomenų apsaugos reglamentų.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.