Programinė įranga renginių agentūrai
Paprasta CRM sistema renginių organizatoriams ir renginių kalendorius. Patogus internetinio rezervavimo programėlė.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internetinė rezervacija renginių organizavimo paslaugose
Mėgaukitės EasyWeek programėlės patogumu organizuojant renginius. Internetinė rezervacija, patogus kalendorius ir personalo tvarkaraštis. Be dubliavimosi ir rutinos.
Leiskite klientams peržiūrėti visus planuojamus renginius ir užsisakyti vietą tiesiai per platformą
Suteikite klientams galimybę pirkti bilietus tiesiai iš platformos, sutaupykite laiko ir pastangų
Leiskite klientams palikti atsiliepimus ir įvertinimus po renginio, kad galėtumėte nuolat tobulėti
Suteikite klientams galimybę peržiūrėti renginių vietą interaktyviuose žemėlapiuose
Siųskite automatiniai pranešimus klientams apie artėjančius renginius, kuriuos jie pasirinko
Leiskite klientams lengvai dalintis renginiais socialinėse medijose, kad pritrauktumėte dar daugiau dalyvių
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kokios naudos EasyWeek gali atnešti mano renginių organizavimo verslui?
EasyWeek gali supaprastinti jūsų renginių organizavimo procesą, pateikdamas platformą, kurioje klientai gali lengvai užsisakyti jūsų paslaugas. Tai padeda sumažinti administracinius darbus, siūlo realaus laiko prieinamumą, leidžia lengvai planuoti darbotvarkę ir suteikia patogų būdą klientams atlikti mokėjimus.
Ar „EasyWeek“ platformą lengva integruoti į mano esamą svetainę?
Absoliučiai! „EasyWeek“ yra sukurtas taip, kad lengvai būtų integruojamas į jūsų esamą svetainę. Mes suteikiame paprastą ir lengvai suprantamą vadovą, kuris padės jums integruoti mūsų sistemą į jūsų svetainę.
Ar galiu tvarkyti kelis renginius skirtingose vietose su „EasyWeek“?
Taip, su „EasyWeek“ galite tvarkyti kelis renginius skirtingose vietose. Mūsų sistema leidžia jums valdyti ir stebėti kiekvieną užsakymą, nepriklausomai nuo to, kur vyksta renginys.
Ar „EasyWeek“ gali tvarkyti mano renginio bilietus?
„EasyWeek“ yra daugiausia susitikimų ir užsakymų sistema. Tačiau ji gali būti naudojama renginių rezervacijoms valdyti. Rekomenduojame integruoti su specializuota bilietų sistema, kad būtų prieinamos visos bilietų funkcijos.
Ar galiu pritaikyti EasyWeek užsakymo procesą pagal savo renginio organizavimo reikalavimus?
Taip, „EasyWeek“ siūlo pritaikomą užsakymo procesą, leidžiantį jį pritaikyti pagal jūsų specifinius verslo poreikius. Galite nustatyti užsakymo taisykles, galimus laikotarpius ir daug daugiau.
Naudokite visus mūsų produkto privalumus visiškai nemokamai ir be jokių apribojimų. Įvertinkite EasyWeek funkcionalumą, privalumus ir patogumą.