Internetinė rezervacijų programinė įranga detalių centrams
Įrankiai planavimui ir užsakymų valdymui automobilių detalių srityje.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internete skirtas susitikimų detalėms nustatyti
Vertinkite EasyWeek programėlės patogumą detaliems nustatymams. Internetiniai susitikimai, patogus kalendorius ir laiko planavimas.
Suteikia galimybę ieškoti detalių pagal specifines kategorijas, prekės ženklus ir modelius.
Leidžia klientams pasirinkti norimą laiką ir dieną jų detalizacijai.
Automatiškai siunčia pranešimus klientams apie būsimas rezervacijas, patvirtinimus ir atnaujinimus.
Leidžia klientams palikti atsiliepimus po detalizacijos proceso ir peržiūrėti kitų klientų atsiliepimus.
Suteikia galimybę atlikti mokėjimus tiesiogiai per platformą už detalizacijos paslaugas.
Padeda sekti klientų istoriją, jų užsakymus ir preferencijas detalizacijos procese.
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano detalių verslui?
„EasyWeek“ yra sukurtas automatizuoti jūsų užsakymų priėmimo procesą, tvarkyti jūsų darbotvarkę ir pagerinti bendrą klientų aptarnavimą. Mūsų sistema yra lengvai naudojama ir efektyvi, sutaupanti jums laiko ir padedanti sutelkti dėmesį į geriausios detalių paslaugos teikimą.
Ar galiu integruoti EasyWeek su savo esama svetaine ar socialinės medijos puslapiais?
Taip, EasyWeek siūlo lengvą integraciją su jūsų esama svetaine ar socialinės medijos puslapiais. Šiuo būdu, jūsų klientai gali tiesiogiai užsisakyti jūsų paslaugas internete, didindami jūsų matomumą ir prieinamumą.
Ar „EasyWeek“ tinkama mobiliojo detalių verslui?
Absoliučiai. „EasyWeek“ yra idealus mobiliojo detalių verslui. Mes siūlome funkcijas, tokias kaip vietos stebėjimas ir mobiliems įrenginiams pritaikytas sąsajas, kurios yra idealios verslui kelyje.
Kaip EasyWeek tvarko atšaukimus ir perplanavimus?
EasyWeek leidžia įmonėms nustatyti savo atšaukimo politiką ir efektyviai tvarko perplanavimus. Sistema siunčia automatinius priminimus jūsų klientams, sumažinant nesusirinkimus ir paskutinės minutės atšaukimus.
Ar galiu valdyti kelių darbuotojų ir jų darbo grafikus naudojantis „EasyWeek“?
Taip, galite lengvai valdyti kelių darbuotojų darbo grafikus. „EasyWeek“ leidžia jums priskirti vaidmenis ir atsakomybes, valdyti pamainas ir peržiūrėti individualius darbo grafikus, taip palengvinant jūsų detalingo verslo valdymą.
Naudokite visus mūsų produkto privalumus visiškai nemokamai ir be jokių apribojimų. Įvertinkite EasyWeek funkcionalumą, privalumus ir patogumą.