Internetinė užsakymų programinė įranga automobilių paslaugoms
Užsakymų valdymo sistema automobilių servisams ir remonto centrams. Mūsų sprendimais galite padidinti produktyvumą ir paslaugų kokybę.
Prieinama kompiuteriuose bei mobiliose programėlėse skirtose iPhone-, iPad- ir Android-įrenginiams Scroll to appsScroll to apps
CRM internete automobilių serviso rezervacijų sistemai
Vertinkite EasyWeek programėlės patogumą automobilių servise. Internetinė rezervacija, patogus kalendorius ir objekto tvarkaraščio valdymas.
Leidžia klientams rezervuoti laiką automobilių remontui ar priežiūrai
Leidžia klientams patikrinti, ar reikiamos dalys yra sandėlyje
Leidžia klientams užsakyti automobilio techninę patikrą
Leidžia klientams rezervuoti automobilį nuomai
Leidžia klientams palikti atsiliepimus ir reitingus po aptarnavimo
Leidžia klientams peržiūrėti jų automobilių aptarnavimo istoriją
Jūsų duomenys yra tvarkomi pagal pasaulinius ir europinius saugumo standartus, įskaitant PCI DSS, SSL ir GDPR.
Mes neparduodame ir nesiunčiame jūsų ar jūsų klientų duomenų trečiosioms šalims.
Naudokite „EasyWeek“, kad lengvai padidintumėte užsakymų skaičių.
Pateikite visą svarbiausią informaciją apie savo įmonę, kuri pritrauks klientus ir paskatins juos užsisakyti jūsų paslaugas.
Užtikrinkite sklandų darbą integruodami "EasyWeek" su jau naudojamomis programomis, pvz., GA4 ir kitomis.
Įdėkite mūsų užsakymų valdiklį ir nuorodą į visus savo kanalus, kad gautumėte užsakymus vienu metu!
Gaukite išsamią užsakymų, darbuotojų darbo krūvio ir kitos informacijos analizę, kuri padės nustatyti geriausias sritis verslui plėtoti.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kaip „EasyWeek“ gali padėti mano automobilių serviso verslui?
„EasyWeek“ supaprastina tvarkaraščių sudarymą ir užsakymų priėmimą jūsų automobilių serviso verslui. Tai leidžia klientams užsakyti paslaugas internetu, suteikia aiškų jūsų tvarkaraščio vaizdą ir automatizuoja priminimus bei pranešimus, todėl didėja efektyvumas ir klientų pasitenkinimas.
Ar „EasyWeek“ gali būti integruotas į mano esamą svetainę ar programėlę?
Taip, „EasyWeek“ siūlo lengvą integraciją su jūsų esama svetaine ar programėle. Mūsų komanda suteikia visą reikiamą pagalbą, kad integracija būtų sklandi.
Ar galiu valdyti kelias vietas su EasyWeek?
Taip, EasyWeek leidžia jums valdyti kelias vietas iš vienos informacijos suvestinės. Jūs taip pat galite tvarkyti darbuotojų grafikus, stebėti veiklos efektyvumą ir generuoti ataskaitas kiekvienai vietai atskirai.
Kas atsitinka, jei klientas nori atšaukti ar perkelti savo vizitą?
Su „EasyWeek“ klientai lengvai gali perkelti ar atšaukti savo vizitus. Sistema automatiškai atnaujins jūsų tvarkaraštį ir praneš apie pokyčius.
Kaip EasyWeek tvarko klientų informaciją ir duomenų saugumą?
Mes labai rimtai žiūrime į duomenų saugumą EasyWeek. Naudojame saugius serverius ir pažangią šifravimo technologiją klientų informacijos apsaugai. Mes laikomės visų atitinkamų duomenų apsaugos įstatymų ir reglamentų.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.