Tvarkaraščio valdymas
Praktiški įrankiai efektyviam tvarkaraščio planavimui, pamainų valdymui ir užimtumo kalendoriaus priežiūrai.
Sukurk savo sėkmės istoriją su EasyWeek!
Negalite rasti atsakymo? Susisiekite su mūsų draugiška komanda.
Kas yra „EasyWeek“ funkcija „Shift Plan“?
„Shift Plan“ funkcija „EasyWeek“ yra įrankis, leidžiantis verslui lengvai planuoti ir valdyti darbuotojų pamainas. Ši funkcija padeda verslui automatizuoti ir efektyviai vykdyti savo operacijas, taip sutaupant laiko ir pastangų.
Kaip veikia pamainų planavimo funkcija?
Pamainų planavimo funkcija leidžia jums sukurti darbuotojų tvarkaraštį, kurį jie gali pasiekti ir peržiūrėti internete. Galite priskirti pamainas konkrečioms darbuotojams, o jie bet kuriuo metu ir bet kur gali patikrinti savo tvarkaraštį. Būtina pakeisti, tai taip pat gali būti lengvai atlikta.
Ar galiu pritaikyti pamainų planą pagal savo verslo poreikius?
Taip, „EasyWeek“ pamainų planavimo funkcija yra visiškai pritaikoma. Galite reguliuoti nustatymus, kad atitiktų jūsų verslo specifinius poreikius. Galite nustatyti pamainų trukmę, priskirti pamainas tam tikriems darbuotojams ir daugiau.
Ar funkcija „Kaitos planas“ yra prieinama visų tipų verslui?
Taip, „Kaitos planas“ funkcija yra lanksti ir gali būti naudojama visų tipų verslui, kuriam reikia kaitinių darbo grafikų. Nepriklausomai nuo to, ar jūs valdote saloną, kliniką, sporto salę ar bet kokį kitą verslą, „Kaitos planas“ funkcija gali padėti jums efektyviau valdyti darbuotojų darbo grafikus.
Kokie naudojimosi pamainų planavimo funkcija privalumai?
Pamainų planavimo funkcija gali padėti jūsų verslui didinti efektyvumą, mažinti planavimo klaidas ir gerinti darbuotojų pasitenkinimą. Ji pašalina poreikį planuoti rankiniu būdu, taip sutaupydama jūsų laiką ir pastangas. Be to, ji suteikia jūsų darbuotojams paprastą būdą patikrinti savo pamainas, mažinant nesusipratimus ir nesutarimus.
Padidinkite konversijos rodiklį ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę, gaudami nedelsiantinę prieigą prie visų „EasyWeek“ funkcijų.